Internet Marketing

Για κάθε ιστορία που ακούτε, με κάποιον που έχει κερδίσει κάποιες χιλιάδες ευρώ, μέσω του internet, και μέσα σας έρχεται σχεδόν από μόνη της η σκέψη, “Ναι υπάρχει περιθώριο να κερδίσω κι εγώ”, εκείνο που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας, είναι το εκατομμύρια των ανεξιστόρητων προσπαθειών που έχουν γίνει και απέτυχαν, και όχι στη μια πετυχημένη. Έτσι θα καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά.
Στην πραγματικότητα όλοι είχανε κάποιο κέρδος αλλά εγκατέλειψαν την προσπάθεια.
Για ποιο λόγο αποτυγχάνουν όμως τόσοι πολλοί;

Προγραμματισμός
Πρέπει να δείτε την προσπάθεια αυτή σαν μια επιχείριση. Με μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους, και να δείτε τα μέτρα πρέπει να πάρετε για να τους πετύχετε.

Σχεδιασμός Website
Ετοιμάστε το επιχειρηματικό σας σχέδιο, ασχοληθείτε μ αυτό τακτικά, και αναθεωρήστε όταν είναι απαραίτητο. Ένας παράγοντας που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη, είναι η γλώσσα. Το 85% των εγγράφων στο internet χρησιμοποιούν Αγγλική γλώσσα.

Πολύ υψηλοί στόχοι.
Πολλές προσπάθειες αποτυγχάνουν, γιατί προσπαθούν να κάνουν πάρα πολλά και πολύ γρήγορα. Μην αρχίζετε με 500 και πλέον σελίδες, αρχίστε με λίγο περιεχόμενο 20-30 σελίδων και αυξήστε τακτικά και σταδιακά. Είναι ότι καλύτερο για να ενταχθείτε στις μηχανές αναζήτησης.

Έλλειψη γνώσης Internet Marketing.
Θα είσαστε ποτέ επιτυχημένος υδραυλικός χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις; Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα πετύχετε στο marketing διαδικτύου χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις; Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να χρησιμοποιείτε και αν είναι δυνατόν σε μόνιμη συνεργασία, έναν αξιόπιστο σύμβουλο διαδικτύου, που θα σας υποστηρίζει σε κάθε βήμα, για να μη χάνετε χρόνο και για να σας βοηθήσει να είστε μπροστά από αντίστοιχες επιχειρήσεις ή ανεξάρτητες προσπάθειες. Η κάθε επιχείρηση θέλει τον επιχειρηματία της. Εσείς δεν μπορείτε να ασχοληθείτε με όλες τις απορρέουσες εργασίες.

Επένδυση
Μην προσπαθείτε να κερδίσετε χωρίς να επενδύσετε, μη βλέπετε επιπόλαια μια τέτοια προσπάθεια, κάνοντας χρήση ακόμη και δωρεάν υπηρεσιών. Σκεφθείτε σαν επιχειρηματίας. Δαπανήστε και χρησιμοποιείστε τις καλύτερες μεθόδους, εργαλεία και υπηρεσίες για να πετύχετε το στόχο σας.

Επισκεψιμότητα - Προώθηση website
Το website σας είναι ήδη στο web με όλους τους κανόνες SEO. Έχετε κάνει τη μισή δουλειά, και όπως γνωρίζουμε όλοι, ετοιμάζεστε για την άλλη μισή που είναι η καταχώρηση σε μηχανές αναζήτησης, κι έτσι το έργο ολοκληρώθηκε και περιμένουμε τους επισκέπτες να έρθουν, και μαζί τους να φέρουν το πολυπόθητο κέρδος μας.
Η τακτική προώθηση ενός website ξεκινά πριν από τον τον αρχικό σχεδιασμό και όχι μετά την ολοκλήρωσή του ως το επόμενο βήμα.
Η επισκεψιμότητα και η προώθηση είναι θέματα που θα πρέπει να σας απασχολούν παράλληλα με την ανάπτυξη, και βέβαια μετά την ολοκλήρωσή της.

Έλλειψη υπομονής
Δεν θα κερδίσετε μηνιαία κάποιες χιλιάδες ευρώ, από την πρώτη μέρα, μήνα ή ακόμη και χρόνο.
Δώστε χρόνο στην επιχείρηση, για να μπορέσει να αποδώσει, χρόνο για να έρθουν οι επισκέπτες, και αφιερώστε αρκετό χρόνο καθημερινά, όπως και ένας επιχειρηματίας στην εργασία του.

Λάθος τακτική
Πολλοί ξεκινούν με τη λογική της ανεύρεσης προϊόντων και στη συνέχεια στην αναζήτηση του αγοραστικού κοινού. Θα ήταν πολύ πιο εύκολο, βρείτε πρώτο το κοινό που μπορείτε να επιρεάσετε, και στη συνέχεια να σκεφτείτε τι μπορείτε να τους πουλήσετε.

Μοναδικότητα
Οι νέες και πρωτότυπες ιδέες, είναι πολύ σπάνιες πλέον, αλλά είναι απαραίτητο να ξεχωρίσετε από το σύνολο. Μάθετε ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας, ανακαλύψτε τις μεθόδους τους και δημιουργήστε τη διαφορετικότητα. Μελετήστε τους κορυφαίους, διορθώστε τα λάθη τους εφαρμοσμένα πάνω σας.

Εργασία – Υποχρεώσεις
Το κέρδος δεν έρχεται εύκολα. Μη δημιουργείτε ψευδαισθήσεις, πίσω από κάθε επιτυχημένη προσπάθεια υπάρχουν ατελείωτες ώρες δουλειάς. Αν θέλετε να πετύχετε, και να κάνετε τους άλλους να μιλούν για σας, προχωρήστε σε μια οργανωμένη προσπάθεια με στόχους και συμβουλευτείτε ή συνεργαστείτε με ειδικούς όπου είναι απαραίτητο.